سوالات متداول

نحوه خرید از سایت چگونه است؟

اگر از مرورگر موبایل استفاده می کنید در قسمت بالا سمت راست، یک دکمه‌ی سه خطی وجود دارد با کلیک بر روی آن تمام دسته بندی‌ها و محصولات آن مشخص می‌شوند.

اگر از مروگر دسکتاپ استفاده می‌کنید در منوی بالای سایت، دسته بندی همه محصولات نوشته شده است. با وارد شدن به هر دسته، همه طرح های موجود از آن محصول قابل مشاهده است.

با کلیک بر هر محصول، به صفحه‌ی آن محصول وارد می‌شوید. در این صفحه می‌توانید عکس‌ها و اطلاعات مربوط به هر محصول را مشاهده و پس از انتخاب نوع، به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از اضافه کردن یک محصول به سبد خرید به صورت خودکار وارد سبد خرید می‌شوید. در این صفحه می‌توانید تعداد هر محصول را تغییر دهید یا یک محصول را از سبد خرید خود حذف کنید. در صورتی که قصد اضافه کردن محصولات بیشتری به سبد خریدتان دارید، با زدن دکمه بازگشت به فروشگاه، می‌توانید محصولات مدنظرتان را به همین ترتیب به سبد خرید خود اضافه کنید. بعد از نهایی شدن سبد خرید خود با زدن دکمه ثبت سفارش، نوبت به وارد کردن اطلاعات ارسال می‌رسد. چنان‌چه قبلا از سایت ما خرید نکرده‌اید، کافیست تا فرم اطلاعات فرد گیرنده را پرکرده و در آخر نحوه ارسال را مشخص کنید. در صورتی که نکته خاصی در مورد ارسال یا سفارش خود در نظر دارید، میتوانید در نوار توضیحات وارد نمایید. اگر ارسال پیک را انتخاب کردید حتما با پشتیبانی هماهنگ کنید . سپس در مرحله پرداخت، با انتخاب درگاه زدن دکمه صفحه پرداخت، پرداخت نهایی را انجام دهید و سفارش خود را نهایی کنید.

از چه طریقی می‌توانم از تخفیف‌های موجود در سایت مطلع شوم؟

تخفیف های روزانه و مناسبتی سایت از طریق صفحه اینستاگرام ژیکال اطلاع‌رسانی می‌شود. با عضو شدن در این صفحات ضمن اطلاع از آخرین تخفیف‌ها، می‌توانید از موجود شدن محصولات اطلاع کسب کنید و همچنین عکس های بیشتری از محصولات مشاهده نمایید.

امکان ارسال سفارش به چه شهرهایی وجود دارد؟

امکان ارسال سفارش به سراسر ایران وجود دارد.

چه طور می توانم بدون کدپستی، سفارشم را ثبت کنم ؟

برای اینکه امنیت ارسال بسته ها از طریق پست حفظ شود بهتر است کد پستی آدرسی که جهت دریافت ثبت می کنید حتما داشته باشید. در صورتی که کد پستی ندارید به این صورت وارد کنید : 1111111111